A woman's thoughts…

…the forbidden fruit

Provocare personala – impresii

Ma provocasem acum 2 zile, sa vad daca pot sta 24 de ore departe de iubitul meu laptop ,pentru ca oricum altul nu am 😛.

Nu a fost  usor insa nici foarte greu( ma asteptam sa-i simt mai mult lipsa), si pentru ca am promis sa va tin la curent, nu, nu o sa conectez postul la nici o sursa de electricitate, am sa va spun pur si simplu ce am facut pe 17.02.2010.

M-am trezit tarziu, cam pe la 10:00 intrucat am adormit pe la 4 dimineata, m-am ridicat cu o lene teribila din pat si nici nu stiu cum am ajuns inapoi. eram obisnuita sa ma asez pe fotoliul asta mare din care scriu acum si sa deschid calculatorul, dar…nu atunci!

Ma trezisem cu el in gand si trebuia sa ies din camera altfel m-ar fi corupt.M-am pregatit pana pe la 13:00 sa merg la facultate ( da, jum de ora dus, o ora indreptat+aranjat par, o ora – decis tinuta potrivia, machiaj si plecat – simt nevoia sa precizez ca in general nu imi ia atat de mult timp sa ies din casa), imi ia insa o ora sa ajung la facultate avand in vedere ca traiesc la capatul lumii.

Am predat proiectul pentru colegutii mei plecati in danemarca si desi mi-a luat mai mult timp decat planuisem am terminat pe la 15:00 tot ce aveam de facut la facultate.

Si acum? ma gandeam, acasa as fi mers dar nu aveam ce face asa ca am mers la politie, sa imi fac buletinul pentru ca l-am pierdut in taxi(nu v-am spus ca sunt ametita pana acum nu?)- sunt, si acum sunt lipsida si de identitate, desi eu nu ii simt lipsa prea mult ( nu prea am folosit-o, era ca noua) . Stiu, si acum mama o sa-mi spuna ca de obicei: esti ametita, Raluca!, ce faci, umbli cu capul in traista?

Am ajuns acasa, nici nu am reusit sa mananc si ma uit la ceas: 17.40…mmm, daca tot nu am ce face acasa, ce-ar fi sa merg la biserica in seara asta? Asa am facut, n-as putea spune ce m-a apucat dar am mers la biserica. Lucrurile s-au potrivit atat de bine incat la 19.00 m-am intalnit cu o prietena la un suc ( desi au fost doua beri, tot la „un suc” am fost). Ne-am lungit ca fetele pana la 22:00 cand aveam eu ultimul autobuz spre casa (dam, trebuie sa fac scoala de soferi, sau macar sa-mi gasesc un iubit cu bani :P).

A fost prima seara dupa multe luni de zile in care am adormit inainte de ora 00:00 si am si citit putin. Mi-a prins bine insa.

Concluzie: lipsa calculatorului iti aminteste ca sunt multe lucruri pe care nu le-ai mai facut de mult si care alta data ti se pareau normale/amuzante/interesante.

Am incercat sa stau cat mai departe de  dragutul meu si nu am mai dormit cu el langa mine asa cum faceam de obicei. M-am trezit insa la 8:00 si nu l-am mai putut ignora, dar stiti cum se spune, dupa o cearta, impacarea e mult mai dulce si iubirea mai puternica .

Happy to have you back!

see you…;)

19 februarie 2010 - Posted by | about life, femei, pc, provocare

3 comentarii »

  1. super tare ziua ta petrecuta fara calculator sa sti ca ne mai prinde bine din cand in cand o zi de pauza si relaxare fara calculator ,
    apropo si eu sunt dependent de calculator foarte rar trece o zi fara sa il aprind chiar si daca numai pt o ora

    Comentariu de petrila florin bogdan | 21 februarie 2010 | Răspunde

    • cei mai multi prieteni mi-au spus ca sunt „dependenti”.
      o zi fara calculatori pride bine, dar daca mi-l iei pentru mai mult timp ma transform 😛 ( abia am ajuns acasa si l-am deschis – tipic nu?)

      Comentariu de Lussya | 21 februarie 2010 | Răspunde

  2. […] inapoia…super( oricum nu aveam chef sa ma confrunt cu birocratia de la noi pentru a-mi face alte acte). Pe seara m-a sunat Alex – o prietena care saptamana viitoare pleaca in Spania pentru 3 […]

    Pingback de Motor..action…go! « A woman's thoughts…by Raluca | 21 februarie 2010 | Răspunde


Lasă un comentariu